Servicemål
Her kan du se servicemål for de services, der kører på NSP’en (den Nationale Serviceplatform). Ved incidents listes de forventede reaktionstider for hvor hurtigt fejlsøgning skal påbegyndes for de enkelte services. Servicemål tager udgangspunkt i det bagvedliggende system.
Servicemål for Incidents
Se servicemål for Incidents her: Servicemål for Incidents.
Servicemål for de enkelte services
NSP
Den Nationale Serviceplatform er den nationale infrastruktur, der gør det muligt, at anvende nationale registre og services direkte i patientbehandlingen.
Oppetid/tilgængelighed er alene angivet for NSP'ens performance. Hvis der er problemer med DanID eller andre komponenter kan brugerne opleve manglende tilgængelighed uden at dette skyldes problemer på NSP'en. Anvendelse af den centrale STS'er en forudsætning.
NSP - Produktion
Tilgængelighed for service | |||
Servicetidsrum | Oppetid (angivet i pct.) | ||
24/7 | 99,8%
| ||
Incidenthåndtering - se Servicemål for Incidents |
NSP - uddannelsestest
Tilgængelighed for service | |||
---|---|---|---|
Servicetidsrum | Oppetid (angivet i pct.) | ||
Mandag - torsdag Fredag 8-15.30 | 99,0% | ||
Incidenthåndtering.- se Servicemål for Incidents |
Stamdata registerservices
Der udbydes og aftages i øjeblikket to registerservices på NSP: CPR og Autorisationsregistret.
CPR
Der udstiller og giver mulighed for opslag i CPR data.
Autorisationsregistret
Registret indeholder oplysninger om alle, der har modtaget en sundhedsfaglig autorisation fra Sundhedsstyrelsen. I registeret er det muligt at se, om en given autorisation er gyldig, og om denne er underlagt særlige vilkår.
Registerservices på NSP er kopier af originalregistre og det beskrevne serviceniveau gælder for kopien. Såfremt der skal fejlrettes i originalregistret dækker serviceniveauet ikke.
Registrene der ligger på NSP er kopi registre, der opdateres løbende. Der er pt. intet servicemål for udbedringstiden af fejl i originalregistre.
Tilgængelighed for service | |||
Servicetidsrum | Oppetid (angivet i pct.) | ||
24/7 | 99,8%
| ||
Incidenthåndtering - se Servicemål for Incidents |
FMK
Det Fælles Medicinkort indeholder oplysninger om alle danske borgeres medicinkøb gennem de sidste to år samt en opdateret liste over borgerens aktuelle lægemiddelordinationer.
Tilgængelighed for service | |||
Servicetidsrum | Oppetid (angivet i pct.) | ||
24/7 | 99,5%
| ||
Incidenthåndtering- se Servicemål for Incidents |