Servicedesken er indgangen til support- og fejlmeldinger på Den Nationale Service Platform (NSP) og andre fælles nationale sundhedsservices, løsningselementer og komponenter. Der foretages support på de infrastrukturkomponenter og tjenester som National Sundheds-it udbyder.

Hvem kan henvende sig i servicedesken?

Det er gratis at henvende sig til servicedesken for it-supportfunktioner i regionerne, og andre der har aftale med National Sundheds-it om den Nationale Service Platform.



Bemærk at NetDesigns supportcenter varetager arbejdet i servicedesken på vegne af National Sundheds-it. 

 

Kontakt

NSI Service Desk på +45 72 41 42 30

Email: nsp.servicedesk@nsi.dk

  
Guide til oprettelse af brugere på FMK via NSP

Denne guide indeholder en beskrivelse af det minimum af checks der skal foretages, i forbindelse med oprettelse af brugere på FMK via NSP-konceptet. Guidens mål er at sikre at alle disse forhold checkes lokalt, så skuffelser i størst muligt omfang undgås.
Guiden er blevet til med udgangspunkt i de praktiske erfaringer, der hidtil er indhøstet i arbejdet med at bringe lægepraksis på FMK og i arbejdet med at understøtte LPS leverandører 
Denne guide indeholder en beskrivelse af det minimum af checks der skal foretages, i forbindelse med oprettelse af brugere på FMK via NSP-konceptet. Guidens mål er at sikre at alle disse forhold checkes lokalt, så skuffelser i størst muligt omfang undgås.
Guiden er blevet til med udgangspunkt i de praktiske erfaringer, der hidtil er indhøstet i arbejdet med at bringe lægepraksis på FMK og i arbejdet med at understøtte LPS leverandører.

Link: Guide til oprettelse af brugere på FMK via NSP