Hvem kan henvende sig i servicedesken?

Servicedesken tager imod henvendelser fra leverandører og it-supportfunktioner i regionerne. 
Disse organisationer kan gratis henvende sig til servicedesken, såfremt følgende problemer er afklaret inden henvendelser og følgende oplysninger er til gængelige for servicedesken:

Inden man henvender sig til servicedesken, skal følgende være afklaret:

Hvis der stadig er behov for support er det afgørende for kvaliteten af support og den videre afklaring at følgende oplysninger stilles til rådighed for servicedesken:

Bemærk at NetDesigns supportcenter varetager arbejdet i servicedesken på vegne af National Sundheds-it.

Kontakt

NSI Service Desk på +45 72228601

Email: nsp.servicedesk@nsi.dk


Prioritering

KategoriDefinition / guidelineReaktionstid*Tilstræbt løsningstid
Prioritet1
(P1)
Hele systemet er nede.Reaktionstiden er 15 min. 
Fejlrettelse påbegyndes snarest.
Tilstræbt afklaring inden 2 timer. 
Hvis problemet ikke er løst inden 2 timer eskaleres.
Prioritet2
(P2)
Systemet har begrænset funktionalitet med betydelig konsekvens for kunde.Reaktionstiden er 1 time. 
Fejlrettelse påbegyndes snarest.
Tilstræbt afklaring inden 4 timer. 
Hvis problemet ikke er løst indenfor 4 timer eskaleres.
Prioritet
3+4
(P3 + P4)
Begrænset funktionalitet i systemet og ikke væsentlig konsekvens for kunden.Fejlrettelse påbegyndes senest næste dag og senest 8 arbejdstimer.Tilstræbt afklaring inden 10 arbejdsdage. Dog kan det ske senere hvis der indgås aftale med Kunden.

* Reaktionstid: Fra leverandøren bliver opmærksom på problemet, dvs. enten når fejlen opstår eller rapporteres, til ressourcer allokeres til sagen.