<style>
  #atlwdg-trigger { display: none; }
  .wiki-content .innerCell {
    word-break: break-word;
    overflow-x: unset;}
</style>
<script type="text/javascript" src="https://jira.nspop.dk/s/27f5746f1b7aa3ef841b451962e739ec-T/en_US-ytfzjm/71012/b6b48b2829824b869586ac216d119363/2.0.14/_/download/batch/com.atlassian.jira.collector.plugin.jira-issue-collector-plugin:issuecollector/com.atlassian.jira.collector.plugin.jira-issue-collector-plugin:issuecollector.js?locale=en-US&collectorId=2b4a77fd"></script>
<script>
var nsp_change_request;
AJS.toInit(function() {
  nsp_change_request = function () {
   document.getElementById('atlwdg-trigger').click();
  }
});
</script>

Nyt fra Den Nationale Serviceplatform

Quicklinks

Support

Der udarbejdes nyheder om Den Nationale Serviceplatform.

Se seneste nyhedsbrev her: Nyt fra Den Nationale Serviceplatform



Feedback til forbedringer af informationer og dette site modtages på operator@nspop.dk

Læs om SDS Incident Management

Nyttige links til vejledninger og åbne sager

Hvilke services er der på NSP?


Hvilke aftaler har min organisation med SDS?


Integrer til en service på NSP


Udvikling og idriftsættelse af komponent på NSP

Hvad kan NSP-platformen bruges til?


Kom i kontakt med NSP-support


Servicemål for NSP og services


Få løbende status og opdatering på https://status.nspop.dk

Det er muligt at modtage løbende opdateringer og udmeldinger på Incidents og vedligehold på NSP via SMS, e-mails m.v.

Abonnement oprettes her: https://status.nspop.dk



<script src="https://vptl52q3d6sv.statuspage.io/embed/script.js"></script>