Rapporter på denne oversigt gengiver status for sagshåndtering . Oversigten bliver fra juli 2016 opdateret månedsvis og kvartalssvis.
Hændelser samt supportsager, December – Periode 1.1-31.1.2017
Neden for ses en oversigt over antal hændelser og supportsager i ovenstående periode samt sagsbehandlingstiden for disse.
Der er indgået SLA for håndtering af hændelser, men der ikke er SLA for supportsager.
Oversigt over antal hændelser og supportsager
Der har samlet set været 132 hændelser og supportsager, fordelt på 114 supportsager og 17 hændelser, heraf 16 P4 sager i perioden.
Tabeloversigt over sagsfordeling er som gengivet herunder, tabelform
Måned | P1 | P2 | P3 | P4 | Support | Hovedtotal |
---|---|---|---|---|---|---|
Januar | 0 | 0 | 1 | 16 | 114 | 132 |
Oversigt over behandlingstid for hændelser og supportsager
Neden for ses behandlingstiden for hændelser og supportsager.
Januar | Hændelser | Support | ||
---|---|---|---|---|
Dage | Antal visiteret (fra modtaget til videresendt) | Antal lukket (fra modtaget til løst) | Antal visiteret (fra modtaget til videresendt) | Antal lukket (fra modtaget til løst) |
0-1 | 17 | 9 | 114 | 42 |
1-2 | 0 | 4 | 0 | 27 |
2-3 | 0 | 0 | 0 | 15 |
3-4 | 0 | 0 | 0 | 8 |
4-5 | 0 | 0 | 0 | 4 |
5-6 | 0 | 1 | 0 | 2 |
6-7 | 0 | 1 | 0 | 2 |
7-8 | 0 | 0 | 0 | 3 |
8-9 | 0 | 0 | 0 | 4 |
9-10 | 0 | 0 | 0 | 0 |
> 10 | 0 | 2 | 0 | 7 |
Antal behandlet i alt | 17 | 17 | 114 | 114 |
P1 og P2 hændelser
Der har været ikke været hændelse med prioritet P1 og P2.
P3 og P4 hændelser
Der har været 1 P3og 16 P4 hændelser i perioden. Behandlingstiden er oversteget 10 dage for 2 færdigbehandlede sager.
Supportsager
Der har været 114 supportsager i perioden. Behandlingstiden på 10 dage er oversteget i 7 tilfælde.
Oversigten afrapporterer således sagshåndtering på basis af tre tidsintervaller:
1) indtil oktober 2014, for en måned og 3-måneders periode
2) fra oktober 2014 til juni 2016 opgørelse pr. kvartal
3) fra juli 2016, for en måned og pr. kvartal
Hent rapport i nedenstående oversigt