Skærmbilledet
Forklaring
Section 1
Dette viser status for de Incidents der er åbne i Driftsoperatørens ITSM System - efter den Incident Management process der er aftalt med NSI og Operatøren.
Åbne Incidents i Driftsoperatørens ITSM System tagges med hvilke Services og hvilke Systemer (Regioner, Kommuner etc) der er påvirket af Incidentet, og dette påvirker farverne i Sektion 1.
Farven vil afhænge af Incidentets Prioritet (P1 Rød, P2 Gul, P3 og P4 Grøn) efter de med Operatøren aftalte niveauer.
Section 2
Section 2 viser en pendant til Section 1, blot på Testsystemerne TEST1, TEST2, PRODTEST og UDDANNELSE (UDD).
Section 3
Section 3 viser samme som Section 1, blot for Incidents på Sundhedsdatanettet (der er driftes af TDC/NetDesign, og oprettelse af Incident hertil sker kun hvis Driftsoperatøren informeres af NetDesign eller NSP-relaterede services berøres heraf og dermed genererer en eller flere events hos Driftsoperatøren)
Section 4
Section 2 viser aktuelle udmeldinger, dette kan være:
- Aktive Incidents der er åbne i Driftsoperatørens ITSM System
- Udmeldinger (Driftsinfo) omkring NSP, Forrretningsservices, Servicevinduer og lignende for Driftsoperatør og Forretningsservices. Disse markeres med prioritet P3 eller P4.
Section 5
Section 5 viser tidligere udmeldinger, dvs. Incident og Hændelser fra Section 4, hvor
- Incident er resolved og/eller lukket
- Udmeldingens "Slut Dato" er passeret.
Section 6
Section 6 viser RSS Feeds fra NSP's forretningsservices som fx FMK