Version 0.1 September 2012
Introduktion
NSP support flow indeholder to overordnet tilgange, nemlig den information der bliver sendt ud fra NSP og de henvendelser der kommer til NSP. Begge tilgange er beskrevet i de følgende afsnit. Derudover leverer NSP en driftrapportering, hvor den aktuelle driftstatus kan ses.
Få forklaringer på begreber og forkortelser i ordlisten.
1 Information fra NSI
Generel information fra NSI som ikke karaktiesret som support anvender som hovedregel den oplyste hovedpostkasse. Herefter er det den interne governance som er ansvarlig for at distribuere informationen til den rette person. Den interne governance er også ansvarlig for at der bliver fulgt op på sagen. Hvis NSI har brug for en status på en given sag, så er det også hovedpostkassen der benyttes. Det samme gør sig gældende for eventuelle rykkere.
Det er den enkelte driftvagtfunktion, der bliver benyttet i tilfælde af fejlfinding m.v. uden for normal arbejdstid.
2 Henvendelser fra regionerne
3 Eksempel
Nedenfor er et overblik, med FMK som eksempel, over det overordnet support flow set fra en bruger af LPS systemet. Her fremgår det hvordan en henvendelse bevæger sig mellem de forskellige aktører i support-setuppet.
4 Driftsrapportering
Du vil til hver en tid kunne følge med i driften for NSP, FMK, Sundhedsdatanettet og Receptserveren på vores driftstatus side.