Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Kontakt til National Servicedesk for NSP og FMK

NSI øger de sundhedsfaglige systemkompetencer i National Servicedesk. Fra og med onsdag den 26. september 2012 kl. 8.00 vil der på supporten i dagtimerne (8-16) være den samme bemanding på NSP og FMK support som på PEM, receptserver og det centrale tilskudsregister CTR. Det betyder en mere enkel visitering og kundeservice, hvilket giver mulighed for et kompetenceløft og videnkonsolidering om sundheds-it problemstillinger.

Hvilke serviceændringer giver dette for kundernes 1. line support?

Telefonservice fortsætter på samme support nr., mens support via email og on-line adgang stopper. En webformular erstatter dette.

Det er fortsat kun regioners og systemleverandørers 1. line der kan kontakte Den Nationale Servicedesk!

 

Regionernes og systemleverandørens 1. line kan kontakte den Nationale Servicedesk, hvorimod regionens brugere tager kontakt til 1. line support.

1. line support kan kontakte den Nationale Servicedesk telefonisk eller skriftligt via en webformular:

Opfølgning på supporthenvendelser kan ske telefonisk til supporten på 72 22 86 01.

Supporthenvendelser

Figuren nedenfor giver et overblik over flowet fra bruger til National Service for NSP og FMK samt beskriver de betingelser, der er gældende for henvendelser.