Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Processen gælder for alle ændringer til platformen. Driftsmæssige problemstillinger (kritiske eller mindre < 10 timer), kan håndtes håndteres i et forenkelt flow, hvor de går direkte til operativ planlæging. For supportsager der skal løses af NSP komponentleverandør gælder det, at Arosii opretter en RFC Jira til leverandør, mens dialog ift. tilbagemelding til indmelder og fortsat håndteres i Netic's Jira som vanligt.


Alle kan oprette RFC'er/ændringsanmodninger til NSP direkte fra NSPOP.   Ændringsanmodning går automatisk til SDS, der varetager initiel screening og håndtering i forhold til Change Advisory Board (CAB) bestående af SDS og QA. CAB tager stilling til, om ændringsanmodningen kan sendes til udviklingsestimering hos leverandører/QA/Drift og igen efter udviklingsestimering om ændringsanmodningen skal sendes videre til planlægning/prioritering. Prioritering af ændringsanmodninger sker ikke på CAB men det sker løbende hos PO.

...