Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Supporthenvendelser til NSP og FMK - 2. line support 

Slutbrugere, praktiserende læger m.v. tager kontakt til den 1. line it-supportfunktion der findes hos den enkelte region, kommune, Lægepraksissystemleverandør m.v.

It-supportfunktionen - dvs. 1. line Service Desk/supportfunktion i regioner, kommuner, systemleverandører m.v. - kan kontakte SDS´s nationale servicedesk for NSP og FMK 2. line support.

Kontakt til SDS's Nationale Servicedesk foretages via nedenstående webformular. Ved hastesager anvendes nedenstående telefonnummer.

Excerpt

Hastehenvendelser skal ske via telefon.

Man kan følge sin servicedesk-sag her: Åbne sager - status

Overblik over supportflow

Kontakt til National Servicedesk for NSP og FMK

Regionernes og systemleverandørens 1. line kan kontakte den Nationale Servicedesk, hvorimod regionens brugere tager kontakt til 1. line support.

1. line support kan kontakte den Nationale Servicedesk telefonisk eller skriftligt via en webformular:

Opfølgning på supporthenvendelser kan ske telefonisk til supporten på 72 22 86 01.

...

Figuren nedenfor giver et overblik over flowet fra bruger til National Service for NSP og FMK samt beskriver de betingelser, der er gældende for henvendelser.

 

Image Added

 

Se også Support FlowImage Removed