Page History
Supporthenvendelser til NSP og FMK - 2. line support
Slutbrugere, praktiserende læger m.v. tager kontakt til den 1. line it-supportfunktion der findes hos den enkelte region, kommune, Lægepraksissystemleverandør m.v.
It-supportfunktionen - dvs. 1. line Service Desk/supportfunktion i regioner, kommuner, systemleverandører m.v. - kan kontakte SDS´s nationale servicedesk for NSP og FMK 2. line support.
Kontakt til SDS's Nationale Servicedesk foretages via nedenstående webformular. Ved hastesager anvendes nedenstående telefonnummer.
Excerpt |
---|
Hastehenvendelser skal ske via telefon. Man kan følge sin servicedesk-sag her: Åbne sager - status |
Overblik over supportflow
Kontakt til National Servicedesk for NSP og FMK
Regionernes og systemleverandørens 1. line kan kontakte den Nationale Servicedesk, hvorimod regionens brugere tager kontakt til 1. line support.
1. line support kan kontakte den Nationale Servicedesk telefonisk eller skriftligt via en webformular:
- Ring på nummeret 72 22 86 01
- Find webformularen her
Opfølgning på supporthenvendelser kan ske telefonisk til supporten på 72 22 86 01.
...
Figuren nedenfor giver et overblik over flowet fra bruger til National Service for NSP og FMK samt beskriver de betingelser, der er gældende for henvendelser.
Se også Support Flow