Page History
...
Supporthenvendelser til NSP og FMK
...
NSI øger de sundhedsfaglige systemkompetencer i National Servicedesk. Fra og med onsdag den 26. september 2012 kl. 8.00 vil der på supporten i dagtimerne (8-16) være den samme bemanding på NSP og FMK support som på PEM, receptserver og det centrale tilskudsregister CTR. Det betyder en mere enkel visitering og kundeservice, hvilket giver mulighed for et kompetenceløft og videnkonsolidering om sundheds-it problemstillinger.
Hvilke serviceændringer giver dette for kundernes 1. line support?
Telefonservice fortsætter på samme support nr., mens support via email og on-line adgang stopper. En webformular erstatter dette.
- Telefonnummeret er fortsat 7222 8601
- Skriftlige supporthenvendelser -
- Opfølgning på supporthenvendelser kan fremover kun ske telefonisk til supporten på tlf. 7222 8601
Det er fortsat kun regioners og systemleverandørers 1. line der kan kontakte Den Nationale Servicedesk!
- 2. line support
Slutbrugere, praktiserende læger m.v. tager kontakt til den 1. line it-supportfunktion der findes hos den enkelte region, kommune, Lægepraksissystemleverandør m.v.
It-supportfunktionen - dvs. 1. line Service Desk/supportfunktion i regioner, kommuner, systemleverandører m.v. - kan kontakte SDS´s nationale servicedesk for NSP og FMK 2. line support.
Kontakt til SDS's Nationale Servicedesk foretages via nedenstående webformular. Ved hastesager anvendes nedenstående telefonnummer.
Excerpt |
---|
Hastehenvendelser skal ske via telefon. Man kan følge sin servicedesk-sag her: Åbne sager - status |
Overblik over supportflow
Figuren nedenfor giver et overblik over flowet fra bruger til National Service for NSP og FMK samt beskriver de betingelser, der er gældende for henvendelser.
Se også Support Flow