Page History
...
I praksis implementeres de påkrævede tekniske og organisatoriske foranstaltninger af de enkelte serviceudbydere.
*Dokumentationen af NSP services og komponenter på NSPOP omfatter udelukkende NSP produktionsmiljøet og ikke NSP’s øvrige miljøer. Det er muligt at få information og indblik i tilstanden på et af de øvrige miljøer via de gængse kommunikationsveje.
--------------------
Behandlingsrelation betyderMed behandlingsrelation menes, at sundhedspersonen har en aktuel kontakt til borgeren. Det er i sundhedsloven nærmere defineret som:
...
BRS udstilles på NSP (både dNSP og cNSP), og det er derfor teknisk muligt at få adgang til servicen både fra regionale it-systemer (dNSP) og fra it-systemer, der gør brug af den central NSP-instans (cNSP).
Til brug for at håndtere data er linket til SOR benyttes en intern NSP microservice SORES til SOR/SHAK mapning og opslag.
HTML |
---|
<iframe |
HTML |
<iframe src="https://archi.nspop.dk/NSP/570928ca/views/ea961ef8-7a3c-4cd1-b60b-1e2401a3c1a1.html" name="test" height="750540" width="800">You need a Frames Capable browser to view this content.</iframe> |
BRS opsamler og anvender informationer om eksisterende behandlingsrelationer fra følgende evidenskilder:
- Henvisninger
- Landspatientregistret
- Ydelser
- Sikrede (Assigned doctor)
Desuden benyttes en intern NSP microservice SORES til SOR/SHAK mapning og opslag
BRS benytter sin egen whitelist: register_notifications.whitelist i BRS databasen "register_notifications" og BRS kan kun kaldes af systemer der bruger et System-IDKort udstedt til forhåndsgodkendte CVR numre.
Ceritfikatoplysninger (Virksomheds-OCES) skal anvendes for at benytte behandlingsrelationsservice og organisationen bag anvendersystemet skal indgå en serviceaftale med Sundhedsdatastyrelsen, via NSP Operatøren.
Forretningsmæssig motivation
Behandlingsrelationsservicen giver en enkel måde at verificere og dokumentere, at en sundhedspersons opslag på en borger er foretaget på baggrund af en behandlingsrelation. Servicen giver etablerer dermed en kosteffektiv, systemteknisk overholdelse af gældende lovgivning.
- BRS formulerer og tilbyder en ensartet klassifikation af behandlingsrelationer, der kan bruges på tværs af services og i en lang række anvendelsesscenarier, hvor der er krav til kvaliteten af en given behandlingsrelation. BRS giver således en fælles fortolkning af begrebet behandlingsrelation.
- BRS giver mulighed for at optimere og effektivisere den opfølgende kontrol ved for eksempel at foretage mere kvalificerede stikprøvekontroller.
- En bagudrettet, manuel opfølgning på baggrund af ikke-autoriseret eller utilsigtet informationsadgang er en omkostningstung og ressourcekrævende proces. Ikke mindst er arbejdet med at identificere sandsynlige overtrædelser meget ressourcekrævende.
BRS sigter mod at gøre det muligt og enkelt at lave en automatisk it-teknisk opsamling og opfølgning på kvaliteten af aktuelle behandlingsrelationer - uden at det afføder væsentligt merarbejde eller ressourcetræk hos serviceudbyderen.
Opfølgningsservicen sigter mod at levere gevinster i såvel kvalitet som kvantitet, fordi servicen kan automatisere dele af de eksisterende manuelle processer omkring (typisk stikprøvebaseret) opfølgning.
- Den sikkerhedsmæssige opfølgningsservice giver en systemteknisk mulighed for automatisk at følge op på, om de formelle regler og relevanskriterier for adgang til sundhedsdata rent faktisk er opfyldt.
- Opfølgningsservicen udstiller et ensartet workflow til at oprette, lagre og afvikle sikkerhedsmæssig hændelser ved brug af nationale services.
Servicen tilbyder en høj grad af automatisering af ovenstående workflow til erstatning for en omfangsrig, bagudrettet, manuel opfølgning.
BRS klassificerer behandlingsrelationer på en ordnet skala, arrangeret efter ”styrken” af behandlingsrelationsevidens, hvor ”A+” pt. er den kategori, der beskriver relationer med stærkest evidens for en aktuel behandlingsrelation.
Skalaen for klassifikationerne er:
* Hver kasse i ovenstående diagram har en kort forklaring, som kommer frem i et nyt browservindue, når der klikkes på kassen.
Forretningsmæssig motivation
Behandlingsrelationsservicen giver en enkel måde at verificere og dokumentere, at en sundhedspersons opslag på en borger er foretaget på baggrund af en behandlingsrelation. Servicen giver etablerer dermed en kosteffektiv, systemteknisk overholdelse af gældende lovgivning.
- BRS formulerer og tilbyder en ensartet klassifikation af behandlingsrelationer, der kan bruges på tværs af services og i en lang række anvendelsesscenarier, hvor der er krav til kvaliteten af en given behandlingsrelation. BRS giver således en fælles fortolkning af begrebet behandlingsrelation.
- BRS giver mulighed for at optimere og effektivisere den opfølgende kontrol ved for eksempel at foretage mere kvalificerede stikprøvekontroller.
- En bagudrettet, manuel opfølgning på baggrund af ikke-autoriseret eller utilsigtet informationsadgang er en omkostningstung og ressourcekrævende proces. Ikke mindst er arbejdet med at identificere sandsynlige overtrædelser meget ressourcekrævende.
BRS sigter mod at gøre det muligt og enkelt at lave en automatisk it-teknisk opsamling og opfølgning på kvaliteten af aktuelle behandlingsrelationer - uden at det afføder væsentligt merarbejde eller ressourcetræk hos serviceudbyderen.
Opfølgningsservicen sigter mod at levere gevinster i såvel kvalitet som kvantitet, fordi servicen kan automatisere dele af de eksisterende manuelle processer omkring (typisk stikprøvebaseret) opfølgning.
- Den sikkerhedsmæssige opfølgningsservice giver en systemteknisk mulighed for automatisk at følge op på, om de formelle regler og relevanskriterier for adgang til sundhedsdata rent faktisk er opfyldt.
- Opfølgningsservicen udstiller et ensartet workflow til at oprette, lagre og afvikle sikkerhedsmæssig hændelser ved brug af nationale services.
Servicen tilbyder en høj grad af automatisering af ovenstående workflow til erstatning for en omfangsrig, bagudrettet, manuel opfølgning.
Behandlingsrelationsregler
BRS klassificerer behandlingsrelationer på en ordnet skala, arrangeret efter ”styrken” af behandlingsrelationsevidens, hvor ”A+” pt. er den kategori, der beskriver relationer med stærkest evidens for en aktuel behandlingsrelation.
Skalaen for klassifikationerne er:
Kategori | Navn | Beskrivelse | Anbefalet tolkning |
---|---|---|---|
A+ | Direkte behandlingsrelation | Eksplicit relation (f.eks. henvisning) mellem navngiven behandler og navngiven patient på et kendt tidspunkt. | Behandlingsrelationer i denne kategori er for tiden de bedst dokumenterede, og det anbefales, derfor at betragte kategorien A+ relationer som værende verificerede og kræver ikke yderligere tiltag. |
A | Samme tid, samme behandlingssted | Patient og Behandler var på samme behandlingssted på samme tid. | Det anbefales at betragte kategori A relationer som værende verificerede og kræver ikke yderligere tiltag. |
B+ | Samme behandlingssted | Patient og Behandler var på samme behandlingssted (sygehus - gælder kun LPR3) på samme tid. | Med det nuværende datagrundlag anbefales det at lade opfølgningen pågå i 90 dage med en forventning om at opnå kategori A eller bedre |
Kategori | Navn | Beskrivelse | Anbefalet tolkning |
A+ | Direkte behandlingsrelation | Eksplicit relation (f.eks. henvisning) mellem navngiven behandler og navngiven patient på et kendt tidspunkt. | Behandlingsrelationer i denne kategori er for tiden de bedst dokumenterede, og det anbefales, derfor at betragte kategorien A+ relationer som værende verificerede og kræver ikke yderligere tiltag. |
A | Samme tid, samme behandlingssted | Patient og Behandler var på samme behandlingssted på samme tid. | Det anbefales at betragte kategori A relationer som værende verificerede og kræver ikke yderligere tiltag. |
B | Generel behandlingsrelation | Generel behandlingsrelation, f.eks. at læge er patientens ”egen læge”. | Med det nuværende datagrundlag anbefales det at lade opfølgningen pågå i 90 dage med en forventning om at opnå kategori A eller bedre. |
C | Historisk betinget behandlingsrelation | Historisk betinget behandlingsrelation. Patient og behandler har været i kontakt tidligere. | Med det nuværende datagrundlag anbefales det at lade opfølgningen pågå i 90 dage med en forventning om at opnå kategori A eller bedre. |
D | Kan ikke afklares pt. | Ingen evidens for nuværende. | Med det nuværende datagrundlag anbefales det at lade opfølgningen pågå i 90 dage med en forventning om at opnå kategori A eller bedre. |
E | Kan ikke afklares | Ingen evidens hverken nu eller senere. | Behandlingsrelationer i denne kategori er ikke verificerede, og kan heller ikke blive det senere. |
I nogle tilfælde vil der være forsinkelser i registreringen af informationerne i kilderegistrene, og dokumentationen for relationen bliver mere sikker over tid, som illustreret nedenfor:
Gliffy Diagram | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Registre (Evidenskilder)
Sygesikringsregistret (også kendt som "ydelsesregistret"):
- Match på ydernummer, patient cpr og dato (interval bestående af start- og slutdato): Kategori A
- Match på ydernummer, patient cpr, men ikke dato: Kategori C
- Ingen af ovenstående, og testet interval er max 62 dage (konfigurerbart) siden: Kategori D
- Ingen af ovenstående: Kategori E
- Forespørgsler, hvor ydernummer ikke indgår: Kategori E
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
- Match på ydernummer, patient cpr og dato: Kategori B
- Match på ydernummer og patient cpr, men ikke dato: Kategori C
- Ingen af ovenstående, og testintervallet er max 10 dage siden: Kategori D
- Ingen af ovenstående: Kategori E
- Forespørgsler, hvor ydernummer ikke indgår: Kategori E
Henvisningshotellet (REFHOST):
Mulighed for intern BRS-mapning fra SOR-kode til SHAK inden opslag. REFHOST-kilden benytter SHAK som nøgle.
- Match på "STED", patient cpr, yder cpr og dato: Kategori A+
- Match på "STED", patient cpr og dato: Kategori A
- Match på "STED", patient cpr, men ikke dato: Kategori C
- Ingen af ovenstående, og testintervallet er max 2 dage siden: Kategori D
- Ingen af ovenstående: Kategori E
LPR:
Mulighed for intern BRS-mapning fra SOR-kode til SHAK inden opslag. LPR-kilden benytter SHAK som nøgle.
- Match på SKS afdelingskode, patient cpr og dato (Lookup overlapper med admitted): Kategori A
- Match på SKS sygehuskode, patient cpr og dato (Lookup overlapper med admitted): Kategori B
- Match på sks, patient cpr: Kategori C
- Ingen af ovenstående: Kategori E
LPR3:
Mulighed for intern BRS-mapning fra SHAK til SOR kode. LPR3-kilden benyttes SOR-kode som nøgle. LPR3-data forefindes med nedenstående typer, som benyttes af reglerne:
- F: FORLOEBSELEMENT
- K: KONTAKT
- P: PROCEDURE
- I: INITIEL_HENVISNING
- H: HENVISNING
- R: RESULTATINDBERETNING
- O: OPHOLDSADRESSE
Reglerne er således:
- Match på SOR afdelingskode eller underafdeling, patient cpr, dato (Lookup overlapper med admitted) og type F, K, P, I eller H: Kategori A
- Match på SOR sygehuskode, dato (Lookup overlapper med admitted) og type og type F, K, P, I eller H: Kategori B+
- Match på SOR afdelingskode eller underafdeling, patient cpr, dato (Lookup overlapper med admitted) og type R eller O: Kategori B
- Match på SOR afdelingskode eller underafdeling og patient cpr: Kategori C
- Ingen af ovenstående: Kategori E
Beregning af om der skal bestilles opfølgning
Følgende logik afgør om der skal bestilles opfølgning:
1. Der tjekkes om der skal laves follow up. Det sker på baggrund af parametrene acceptableRelations, followupRelations og worstRelation (altid E)
Logikken til dette er:
- Hvis worstRelation (E) er stærk nok i forhold til acceptableRelations returneres der falsk til at der skal laves follow up.
- Hvis followupRelations er ALL returneres der sandt til at der skal laves follow up.
- Hvis worstRelation (E) er stærk nok i forhold til followupRelations så returneres der falsk ellers returneres der sandt.
Hvis punkt 1 returnerer sandt: bestilles der opfølgning og der returneres E til brugeren.
Hvis punkt 1 returnerer falsk: udfør beregningen på baggrund af actual relations (se logikken punkt 2).
2. Der tjekkes om der skal laves follow up. Det sker på baggrund af parametrene acceptableRelations, followupRelations og actual relations.
Logikken til dette er:
- Hvis actualRelation er stærk nok i forhold til acceptableRelations returneres der falsk til at der skal laves follow up.
- Hvis followupRelations er ALL returneres der sandt til at der skal laves follow up.
- Hvis actualRelation er stærk nok i forhold til followupRelations så returneres der falsk ellers returneres der sandt.
Hvis punkt 2 returnerer sandt: bestilles der opfølgning og actual relations returneres til brugeren.
Hvis punkt 2 returnerer falsk: der bestilles ikke opfølgning
Logikken i punkt 1 udføres ikke hvis property dk.nsi.brs.extended.followup.enabled er sat til falsk
I nogle tilfælde vil der være forsinkelser i registreringen af informationerne i kilderegistrene, og dokumentationen for relationen bliver mere sikker over tid, som illustreret nedenfor:
Gliffy Diagram displayName brsdok-opfolgning-motivation name brsdok-opfolgning-motivation pagePin 6
Tjenesteudbyderen kan ”bestille” en opfølgning hos servicen (BRS opsamling), hvorefter opfølgningen jævnligt vil pågå indtil der enten er opnået den forventede ”styrke” af behandlingsrelationen, eller der er gået for lang tid siden bestillingen.
Hvor længe opfølgningen skal foregå og hvilken grad af evidens, der forventes at blive opnået, afgøres af bestilleren.
Opfølgning på behandlingsrelation gør det lettere at evaluere handlinger foretaget af sundhedsfaglige på nationale services, idet opfølgningsservicen gennemfører verifikationen og klassificerer behandlingsrelationen til efterfølgende brug hos serviceudbyderen.
En typisk logopfølgning består af et it-job, der gennemføres med jævne mellemrum, f.eks. hver måned. Jobbet løber loggen igennem og udtager relativt få stikprøver. Disse stikprøver efterprøves enten it-teknisk eller manuelt. Nedenfor er illustreret, hvordan udtagningen af stikprøver kan optimeres ved at udtage flere stikprøver blandt adgange, hvor behandlingsrelationerne har lav eller ingen evidens og færrest blandt relationer med god evidens. Dette bør sikre, at der udtages langt flere relevante prøver, og at opfølgningen – f.eks. i form af en dialog med den pågældende bruger – kan foretages med højere kvalitet.
Gliffy Diagram displayName brs stikprover name brs stikprover pagePin 2
Versioner | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Tjenesteudbyderen kan ”bestille” en opfølgning hos servicen (BRS opsamling), hvorefter opfølgningen jævnligt vil pågå indtil der enten er opnået den forventede ”styrke” af behandlingsrelationen, eller der er gået for lang tid siden bestillingen.
Hvor længe opfølgningen skal foregå og hvilken grad af evidens, der forventes at blive opnået, afgøres af bestilleren.
Opfølgning på behandlingsrelation gør det lettere at evaluere handlinger foretaget af sundhedsfaglige på nationale services, idet opfølgningsservicen gennemfører verifikationen og klassificerer behandlingsrelationen til efterfølgende brug hos serviceudbyderen.
En typisk logopfølgning består af et it-job, der gennemføres med jævne mellemrum, f.eks. hver måned. Jobbet løber loggen igennem og udtager relativt få stikprøver. Disse stikprøver efterprøves enten it-teknisk eller manuelt. Nedenfor er illustreret, hvordan udtagningen af stikprøver kan optimeres ved at udtage flere stikprøver blandt adgange, hvor behandlingsrelationerne har lav eller ingen evidens og færrest blandt relationer med god evidens. Dette bør sikre, at der udtages langt flere relevante prøver, og at opfølgningen – f.eks. i form af en dialog med den pågældende bruger – kan foretages med højere kvalitet.
Gliffy Diagram displayName brs stikprover name brs stikprover pagePin 2
Versioner | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Leverancen er tagget som: release-2.0.16 Releasen indeholder nedenstående JIRA.
Leverancen er tagget som: release-2.0.1117 Releasen indeholder nedenstående JIRA.
Leverancen er tagget som: release-2.0.18 Releasen indeholder nedenstående JIRA.-2413Rettelse efter QA findings
Property "extended followup" er udgået og er blevet fjernet fra koden og dokumentationen.
Status-check af SORES-forbindelse.
BRS Unit-test fejler (platforms-afhængighed)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
key | SDS-3657 |
|
Ensretning af ydernummver-håndtering i BRS
- Release 2.0.22
Leverancen er tagget som: release-2.0.22
Releasen indeholder nedenstående JIRA.Jira server NSI JIRA columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-
(Fejlrettelse, håndtering af ydernummeret '000000')4151
Leverancen er tagget som: release-2.0.12
Releasen indeholder nedenstående JIRA.
Jira server NSI JIRA columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-
4180 Jira server NSI JIRA columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-
4487
- Release
- 2.0.
- 23
- Leverancen indeholder nedestående Jira
Jira server NSI JIRA columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-
BRS log tilføjelser/ændringer4726
Fjernet fejl ved kald med SOR kode, da SDS-3926 og SDS-3656 tillader opslag med SOR
- Release 2.0.
- 24
Leverancen
Releasen indeholder nedenstående JIRA.
- indeholder nedestående Jira
Jira server NSI JIRA columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-
BRS log tilføjelser/ændringer. Rettelser efter QA.4726
- Release 2.0.
- 25
Leverancen er tagget som:
- brs-2.0.
- 25
Releasen indeholder nedenstående JIRA.Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439
(Fejlrettelse, håndtering af ydernummeret '000000')-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4877
Leverancen er tagget som: release-2.0.16
Releasen indeholder nedenstående JIRA.
Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key
Håndtering af SOR-koder i refhost/DNHF-data i BRSSDS-4854
- Release 2.0.23.
- 1
Leverancen er tagget som:
- brs-2.0.
- 23.1
Releasen indeholder nedenstående
- Jira sager.
Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-
5096
- Release 2.0.
- 26
Leverancen er tagget som:
- brs-2.0.
- 26
Releasen indeholder nedenstående
- Jira sager.
Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-
5096
- Release 2.0.1927
Leverancen er tagget som: releasebrs-2.0.1927
Releasen indeholder nedenstående JIRAJira sager.Jira server NSI JIRA columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution
4040serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-
4954
- Release 2.0.2028
Leverancen er tagget som: releasebrs-2.0.2028
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution
Releasen indeholder nedenstående JIRA.Jira server NSI JIRA serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4150
BRS Unit-test fejler (platforms-afhængighed)
SDS-4697
Leverancen er tagget som: release-2.0.21
Releasen indeholder nedenstående JIRA.Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4151
5347
- Release 2.0.2229
Leverancen er tagget som: releasebrs-2.0.2229
Releasen indeholder nedenstående JIRAJira sager.Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution
(Fejlrettelse, håndtering af ydernummeret '000000')Jira server NSI JIRA columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4151 5307 Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-41805393 Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolutionNSI JIRA columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-44875122
- Release 2.0.2330
Leverancen indeholder nedestående Jiraer tagget som: brs-2.0.30
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.
BRS log tilføjelser/ændringerJira Jira server NSI JIRA columnscolumnIds keyissuekey,summary,typeissuetype,created,updated,dueduedate,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4726
Leverancen indeholder nedestående Jira
BRS log tilføjelser/ændringer. Rettelser efter QA.server NSI JIRA,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4726 5525
- Release 2.0.2531
Leverancen er tagget som: brs-2.0.2531
Releasen indeholder nedenstående JIRAJira sager.Jira server NSI JIRA serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4697
- Release 2.0.32
Leverancen er tagget som: brs-2.0.32
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4877 -f7a235a8cd61 key SDS-4697
- Release 2.0.23.2
Leverancen er findes her: https://svn.nspop.dk/svn/components/brs/tags/brs-2.0.23.2/ og indeholder følgende- (Fejlrettelse, håndtering af ydernummeret '000000')
Håndtering af SOR-koder i refhost/DNHF-data i BRSJira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4854 6047
- (Fejlrettelse, håndtering af ydernummeret '000000')
- Release 2.0.23.13
Leverancen er tagget som: brsfindes her: https://svn.nspop.dk/svn/components/brs/tags/brs-2.0.23.1
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.3/ og indeholder følgendeJira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-50966362
- Release 2.0.26
Leverancen er tagget som: 33
Leverancen er findes her: https://svn.nspop.dk/svn/components/brs/tags/brs-2.0.26
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.33/ og indeholder følgendeJira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-5096
Leverancen er tagget som: brs-2.0.27
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.priority,status,resolution Jira server NSI JIRA serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-49546170
- Release 2.0.2834
Leverancen er tagget som: brsfindes her: https://svn.nspop.dk/svn/components/brs/tags/brs-2.0.28
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.34/ og indeholder følgende:Jira server NSI JIRA Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4697-4697
- Release 2.0.35
Leverancen findes her: https://svn.nspop.dk/svn/components/brs/tags/brs-2.0.35/ og indeholder QA rettelser til følgende:Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-5347
Leverancen er tagget som: brs-2.0.29
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.5525 Jira server NSI JIRA serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4697 Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-5307 Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-5393 Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-5122
Leverancen er tagget som: brs-2.0.30
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.SDS-5122 Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-55256170
- Release 2.0.3136
Leverancen er tagget som: brs-2.0.31
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.Jira server NSI JIRA serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-4697
Leverancen er tagget som: findes her: https://svn.nspop.dk/svn/components/brs/tags/brs-2.0.32
Releasen indeholder nedenstående Jira sager.36/ og indeholder rettelser til følgende:Jira server NSI JIRA columnIds issuekey,summary,issuetype,created,updated,duedate,assignee,reporter,priority,status,resolution columns key,summary,type,created,updated,due,assignee,reporter,priority,status,resolution serverId e64c3bc3-001c-3439-bc53-f7a235a8cd61 key SDS-46975307
BRS er udviklet, driftet og vedligeholdt af SDS, og alle henvendelser skal foregå gennem National Servicedesk: https://www.nspop.dk/display/resources/Indberetning+til+Service+Desk
BRS er deployeret i produktion og i de nationale testmiljøer.
Page properties | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|