Page History
Sådan kommer du i gang
...
Nedenfor er der nogle punkter . Herunder fremgår punkter, som anvendersystemer skal udføre.
Test
1.1. Test 1
Som anvender kan du allerede nu begynde at teste valideringer op mod Test1-miljøet og udføre nedenstående ITI kald.
...
http://test1-cnsp.ekstern-test.nspop.dk:8080/dros/iti57
- Gennemfør testcases af minimum disse kald.
- Ret evt. valideringsfejl
- Ekstra support i tilfælde af problemer med kald, der ikke længere går gennem validering https://www.nspop.dk/display/web/NXRG+- Support - NSP services - Global Site (nspop.dk)+Support
1.2. Test 2
Test 2 er d. 2
...
/12-21 opdateret, så anvendere vil møde samme valideringer som i TEST1.
- Skift Skifte endpoints for ITI-41, ITI-42, ITI-61 og ITI-57 kald fra DRS/DDS til DROS. DROS kan kaldes på følgende endpoints på Test 2 miljøet:
- Gennemføre testcases af disse kald og rette de valideringsfejl der meldes tilbage
- Ekstra support i tilfælde af problemer med kald, der ikke længere går gennem validering
Sådan melder du dit findings : NXRG - Support - NSP services - Global Site (nspop.dk)
1.3. Staging
http://test2-cnsp.ekstern-test.nspop.dk:8080/dros/iti41
http://test2-cnsp.ekstern-test.nspop.dk:8080/dros/iti42
http://test2-cnsp.ekstern-test.nspop.dk:8080/dros/iti61
http://test2-cnsp.ekstern-test.nspop.dk:8080/dros/iti57
- Gennemfør testcases af minimum disse kald.
- Ret evt. valideringsfejl
- Skifte endpoints for ITI-41, ITI-42, ITI-61 og ITI-57 kald fra DRS/DDS til DROS. DROS kan kaldes på følgende endpoints på Staging miljøet:
- Gennemføre testcases af disse kald og rette de valideringsfejl der meldes tilbage
- Ekstra support i tilfælde af problemer med kald, der ikke længere går gennem validering
Sådan melder du dit findings : NXRG - Support - NSP services - Global Site (nspop.dk)
...
1.3. Produktion
- Skifte endpoints for ITI-41, ITI-42, ITI-61 og ITI-57 kald fra DRS/DDS til DROS. DROS kan kaldes på følgende endpoints på PROD miljøet :
- Gennemføre testcases af disse kald og rette de valideringsfejl der meldes tilbage
- Ekstra support i tilfælde af problemer med kald, der ikke længere går gennem validering
...
- (kommer senere).