Page History
Kontakt til SDS´s Nationale Servicedesk for NSP og FMK
...
Regionernes og systemleverandørens 1. line Service Desk/supportfunktion kan kontakte SDS´s nationale servicedesk.
- 2. line support
SlutbrugereRegionens brugere, praktiserende læger m.v. tager kontakt til den 1. line it-supportfunktion der er findes hos den enkelte region eller hos den enkelte Lægepraksissystemleverandør.
Den regionale it-supportfunktion og 1. line support hos Lægepraksissystemleverandør kan kontakte SDS´s Nationale Servicedesk
telefonisk eller skriftligt via en webformular:
, kommune, Lægepraksissystemleverandør m.v.
It-supportfunktionen - dvs. 1. line Service Desk/supportfunktion i regioner, kommuner, systemleverandører m.v. - kan kontakte SDS´s nationale servicedesk for NSP og FMK 2. line support.
Kontakt til SDS's Nationale Servicedesk foretages via nedenstående webformular. Ved hastesager anvendes nedenstående telefonnummer.
Excerpt |
---|
|
Excerpt |
Hastehenvendelser skal ske via telefon.Opfølgning på supporthenvendelser kan ske telefonisk til supporten på 72 22 86 01. Man kan følge sin servicedesk-sag her: Åbne sager - status |
Supporthenvendelser
Figuren nedenfor giver et overblik over flowet fra bruger til National Service for NSP og FMK samt beskriver de betingelser, der er gældende for henvendelser.
...