Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Include Page
NSP Menu
NSP Menu

Hvem kan henvende sig i servicedesken?

Servicedesken tager imod henvendelser fra leverandører og it-supportfunktioner i regionerne.

For at sikre hurtigst mulig afhjælpning af problemer er nedenfor angivet de afklaringer leverandører og it-supportfunktioner skal have afklaret inden henvendelse til Service Desk.

Ved incidents skal du afklare nedenstående før du henvender dig til Service Desk

  1. Har egen supportfunktion visiteret sagen?
  2. Er det udelukket, at der er lokale problemer med strøm, LAN, etc.?
  3. Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal) eller LPS (Lægepraksis) system, har EPJ/LPS leverandøren været inddraget og har visiteret fejlen?

Hvis der fortsat er behov for support, skal følgende oplyses til Service Desk

  1. Uddybende beskrivelse af fejlsituation
  2. Kontaktperson, tlf., e-mail
  3. Hvem der i kundens egen supportfunktion har visiteret sagen
  4. Resultat af undersøgelse for lokale forhold, strøm, LAN, etc.
  5. Teknisk kontaktperson (navn, e-mail, telefon, træffetider)
  6. Applikationsnavn, Installationsadresse / lokation
  7. Kontaktperson hos EPJ/LPS leverandør, hvis denne har været involveret
  8. Hvis der er specielle forhold omkring adgang og kontaktpersoner, skal dette oplyses

Kontakt

NSI Service Desk på +45 72228601

Service Niveau

Serviceniveau for NSP og services