Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Hvis Serviceudbyder via løbende overvågning, eller ad anden vej, får kendskab til driftsuregelmæssigheder, performance, fejl i service, fejl i data eller dataoverførsel m.v. skal denne information uden unødigt ophold tilgå NSP organisationen ved at Serviceudbyder adviserer Sundhedsdatastyrelsens Nationale Servicedesk på tlf. 7222 8601 eller via ’anmeldelse af supportsag’ på http://nspop.dk i alm.  i alm. åbningstid og opdaterer driftsstatus på informationsside anvist af NSP organisationen. Uden for åbningstid (hverdage 8-16 og fredage fredag 8-15.30)  og opdaterer driftsstatus på informationsside anvist af NSP organisationen. skal der gives besked via kontakt til 24/7 support på 7222 8601.
Serviceudbyder og SDS kan indgå specifik aftale om advisering - dette vil fremgå af Tilslutningsaftalen.

...