Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Dette afsnit indeholder oplistning af de vilkår henholdsvis en service (9.1) eller datasamling (9.2) udstilles på.

 9.1 Specifikke vilkår for Service Service 

[Beskrivelsen neden for indeholder information om den aftalte udstilling af service, herunder hvem der må få adgang til servicen ]

Expand
titleTilslutningsaftale Service: Beskrivelse af Service

Service navn


Leverandør

[Hvilken leverandør har udviklet servicen]


Product owner-Leverandør

[Hvem var/er PO/leverandør]


Product owner-SDS

[Hvem var/er PO/SDS]


Servicens formål

[Beskrivelse af servicens formål, herunder målgruppe og anvendere]


Sikkerhed

[Beskriv den implementerede sikkerhed for applikationen, herunder hvilken form for whitelisting der anvendes ]


Servicen må udstilles til

[Beskriv hvem der må få adgang til denne service samt hvilken type adgang som må tildeles]

[Beskriv procedurer for administration og kontrol af brugere og adgangsrettigheder]



Tilkobling

[Hvem må tilkoble? Hvem må aflevere data til servicen?]


9.1.1  Beskrivelse af servicemål for Service på NSP

Expand
titleTilslutningsaftale Service: Beskrivelse af Servicemål

Service

Servicemål

Svartider Forespørgsler*

[ Ex: ≤ 2,5 sek i 95% af tilfældene]

[ Ex: ≤ 5,5 sek i 95% af tilfældene]

Svartider opdatering*

[ Ex: ≤ 6,5 sek i 95% af tilfældene]

[ Ex: ≤ 15,5 sek i 95% af tilfældene]

Transaktionsmængder

[ Ex: 25 trans/sek

xxx webservice transaktioner, max i travle timer]

Oppetid

[ Ex: 99,5%]

Driftstid

24/7

Driftsinformation

SDS' Nationale Servicedesk på tlf. 33143900 eller via oprettelse af Supporthenvendelse hvor  der skal opdateres umiddelbart ved driftsproblemer.

                      [* Med en belastningsprofil med 12 forespørgsler og 12 opdateringer pr. sek].          

...

Service

Beskrivelse

Overvågning




Logning






9.4   Support  Support af service

Beskrivelse af hvilket niveau af support af servicen, der er aftalt med mellem service-/dataudbyder til NSP og evt. leverandøren af servicen/data.

...


Service-/dataudbyder anvender det af NSP organisationen anviste servicemanagement system og indgår aktivt i dele af support og driftsrapporteringen for det samlede NSP koncept.

9.5   Reaktions Reaktions- og løsningstider

Reaktions- og løsningstider er de aftaler der er indgået mellem SDS og service-/dataudbyder om reaktionstider for påbegyndelse af fejlsøgning og løsning af fejl.

...

Driftsstatusmøder afholdes efter behov og aftales løbende mellem NSP organisationen og service-/dataudbyder

10. Kontaktpersoner hos service-/dataudbyder samt evt. dennes leverandør(er).


Faglig ansvarlig kontaktperson[1] - 'Forretningsansvarlig/Product Owner'

Organisation


Titel


Navn


Telefon


E-mail


...