Page History
...
Dette afsnit indeholder oplistning af de vilkår henholdsvis en service (9.1) eller datasamling (9.2) udstilles på.
9.1 Specifikke vilkår for Service Service
[Beskrivelsen neden for indeholder information om den aftalte udstilling af service, herunder hvem der må få adgang til servicen ]
| Expand | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
|
9.1.1 Beskrivelse af servicemål for Service på NSP
| Expand | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
[* Med en belastningsprofil med 12 forespørgsler og 12 opdateringer pr. sek]. |
...
Service | Beskrivelse |
|---|---|
Overvågning | |
Logning |
9.4 Support Support af service
Beskrivelse af hvilket niveau af support af servicen, der er aftalt med mellem service-/dataudbyder til NSP og evt. leverandøren af servicen/data.
...
Service-/dataudbyder anvender det af NSP organisationen anviste servicemanagement system og indgår aktivt i dele af support og driftsrapporteringen for det samlede NSP koncept.
9.5 Reaktions Reaktions- og løsningstider
Reaktions- og løsningstider er de aftaler der er indgået mellem SDS og service-/dataudbyder om reaktionstider for påbegyndelse af fejlsøgning og løsning af fejl.
...
Driftsstatusmøder afholdes efter behov og aftales løbende mellem NSP organisationen og service-/dataudbyder
10. Kontaktpersoner hos service-/dataudbyder samt evt. dennes leverandør(er).
Faglig ansvarlig kontaktperson[1] - 'Forretningsansvarlig/Product Owner' | |
|---|---|
Organisation | |
Titel | |
| Navn | |
Telefon | |
...