Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

#TjekpunktStatusAnsvarligUdførendeNote
9

Er der bestilt adgang (whitelistning) til såvel, TEST som PROD miljø?

Handy Status
StatusAfventer
id4188

Martin Bach Henriksen
  • Det kræver ikke nogen whitelistning for generel adgang til NSP testmiljøer, men nogle komponenter kræver særskilt whitelistning ved operatøren. Trifork har været leverandør i mange år så deres CVR nummer er helt sikkert allerede whitelistet de steder det er nødvendigt.?
10

Er evt. hypercare fra NSP support aftalt?

Handy Status
StatusAfventer
id4189

Karen West Dalker
Det er noteret i prioritereingen. Men der mangler arbejdspakke i forhold til idriftsættelse. Koordinering mangler (Implementeringsgruppen).
11

Projekt oplyser om nødvendige Tilslutningsaftaler er på plads?

Skabeloner for tilslutningsaftale kan findes her:

Opret tilslutningsaftale

Det er projektets ansvar at udfylde tilslutningsaftale.
Udfyldt tilslutningsaftale sendes til NSP Operatør.

Handy Status
Statusmangler
id4158

Karen West Dalker

Mangler:

  • Hvad menes med tilslutningsaftaler? Henrik Danielsen/Lars Helsberg (kontrakt for drift)
  • Spørg Helle
12

Ønskes anvendelse af NSP'ens nationale adviseringsservice?

I så fald skal der indgås NAS tilslutningsaftale og de nødvendige topics skal oprettes - se note

Handy Status
StatusOK
id4190

Martin Bach Henriksen

Denne er ikke aktuel. MHD anvender ikke adviseringer.


https://www.nspop.dk/display/public/web/NAS2+-+Anvenderguide

...

#TjekpunktStatusAnsvarligUdførendeNote
28

Er NSPOP opdateret, så dokumentation flyttes fra "services på vej" til "Forretningsservices" og er den forretningsmæssige beskrivelse (Leverancebeskrivelse) udarbejdet?

Handy Status
Statusmangler
id4175

Martin Bach Henriksen




29

Er support- og fejlrettelsesprocedure på plads?

Forventes at følge NSP standard procedure. Se SDS Incident Management 
Hvis andet er aftalt, skal det angives.

Handy Status
Statusmangler
id4176



Forventer at følge NSP standard procedure for Incident Management.
30

Er processen for ændringshåndtering kommunikeret ud til projektet?

Forventes at følge standarden for NSP ændringshåndtering - se NSP Change Managementproces
Hvis andet er aftalt, skal det angives.

Handy Status
Statusmangler
id4177




31

NSP Driftsleverandør oplyser, om driftsrapportering er aftalt med projekt?

Normalt sker dette månedligt. Hvis andet er aftalt, skal det angives. Evt. behov for data via Splunk Intelligence?

Handy Status
Statusmangler
id4178

Netic

32NSP Driftsleverandør oplyser om driftsovervågning i produktionsmiljø er etableret.

Handy Status
Statusmangler
id4179

Netic

33Er der aftalt håndtering af evt. ikke-blokerende fejl eller ændringsønsker på overdragelsestidspunktet? Hvis ja, lav referencer til SDS-Jira RfC'er i kolonnen "Note"

Handy Status
Statusmangler
id4180




34Er al relevant historisk projektdokumentation gjort tilgængeligt på/overført til projektspace på NSPOP?

Handy Status
Statusmangler
id4181

Martin Bach Henriksen

35Er der aftalt og signet af på en samlet udestående liste, herunder aftalt hvor ansvar er placeret og tidsplan for hvornår listede udeståender forventes imødegået/afsluttet.

Handy Status
Statusmangler
id4182

Martin Bach Henriksen



36

Er NSP Jira ajourført med de implementerede komponenter, ansvarlig leverandør/Lead (forvaltning af komponenten)? - se NSP Components

Er NSP Confluence ajourført med Product Owner på hver enkelt komponent? -  se PO på komponenter

Handy Status
Statusmangler
id4183

NSP

...