Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

AftaleIndhold
Intern produktaftale 
Intern udviklingsatale 
Tilslutningsaftale 
Serviceaftale 

 

...

Leverancer af ajourførte produktbeskrivelser der udstilles på NSPOP

End-point for produktions og testservices

SLA som forretningsservice ønsker at udstille (oppe tider, servicevinduer, kapacitetsbegrænsninger)

Hvem og under hvilke betingelser der må tegnes serviceaftale med brugere

Kontakt personer hos serviceejer for teknisk eller forretningsmæssige afklaringer og fejl

Intern udviklingsatale

Kontakt og mail adresse for udviklingsindmeldinger og fejlanalyser

Ramme aftale for udviklingsomfang og eskaleringsmuligheder ved større omfang

Aftaler om overholdelse af husregler og generel dokumentationskrav for NSP platformen. Se: Leverancer til platformen

Tilslutningsaftale

End-point for produktions og testservices

SLA som forretningsservice udstiller (oppe tider, servicevinduer, kapacitetsbegrænsninger)

Hvem og under hvilke betingelser der må tegnes serviceaftale med brugere

Kontakt personer hos serviceejer for teknisk eller forretningsmæssige afklaringer og fejl

Forventning til servicebeskrivelser, log og anvendelsesudstilling på NSPOP

Serviceaftale

SLA som brugere kan forvente af forretningsservice

Kontakt person hos brugeren hvis der skal aftale servicebegrænsninger eller ændringer

Betingelser for brug af service

Anvender guide for service interne services eller kontaktpunkt til teknisk anvendelse ved viderestillingsservice

 

Forløb

Et forløb for at opkoble en service vil typisk løbe gennem følgende 5 faser.

...